Hallå alla medlemmar i vintermörkret!!
Ännu en danstermin är slut vilket är tråkigt i sig men tiden går fort när kjolen är randig som min mormor alltid sa. Lite vila under jul, nyår och trettonhelg sedan är det dags igen att slå klackarna i taket! Jag är så glad för att vi har ökat i medlemsantal och hoppas att den …


