Föreningsaktuellt

Tidningen Föreningsaktuellt har utkommit i stort sett sedan föreningen bildades. Tidningen har framställts av våra medlemmar för våra medlemmar. Den har innehållit reportage, kursprogram, aktiviteter, tävlingar, korsord och mycket mer. Senaste utformningen i denna form var 2007, då tidningen utkom med fyra nummer. På årsmötet 2008 bestämdes av kostnadsskäl att tidningen ska ersättas informationsblad samt denna hemsida.

Våren 2009 framkom emellertid önskemål om en något utökad information i skriftlig form. Det har visat sig att många medlemmar saknar tillgång till internet.

Därför har styrelsen vid möte den 2 juni 2009 beslutat att som komplement till hemsidan från och med 2009 ge ut en enklare form av Föreningsaktuellt med bilder och texter från verksamheten, kursprogram samt aktuell information.

Alla har ansvar för att informera redaktionen om vad som händer inom respektive grupp. Text och bild skall skickas till redaktionen i god tid före manusstopp.

Redaktionen:
Redaktör: Vakant, tel
Layout: Vakant, tel

Ansvarig utgivare skall vara föreningens firmatecknare och tillika ordförande.