Tack från ordförande
Tack alla som var på Wämö lördagen 23 augusti och som deltog i våra danser och ni dansledare som visade och inspirerade kanske nya dansare till föreningen.Särskilt tack till Hamboringens festkommitte!Tack till alla som hjälpt till med att servera, grilla korv, chokladhjul m.m.Fantastiskt bra jobbat av alla inblandade.Britt-Marie Samuelsson/ ordförande Spelade gjorde Gamla Vis och …
